beantwoord

inchecken en uitchecken met een e-ticket?

• 8 July 2014
  • 8 reacties
  • 4672 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoe moet ik in de nieuwe situatie in- en uitchecken met een e-ticket?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 July 2014, 09:19

Bekijk origineel

8 reacties

dank je ,ik ga beter opletten
Reputatie 7
Dat staat er ook ;)

Zou het dan niet handig zijn om er boven te zetten dat je daar met de E tickets door de poortjes kan
Reputatie 7
In Dordrecht kom je met een Eticket niet door de poortjes en moet je dus meeliften met een andere reiziger.
Bij het breedste poortje kun je er altijd uit met een e-ticket. Ze werken wel, als ze goed geprint zijn, heb toevallig vrijdag nog iemand geholpen daar 😉
In Dordrecht kom je met een Eticket niet door de poortjes en moet je dus meeliften met een andere reiziger.
Hallo jets, het antwoord van de Luchtmacht is helemaal juist. De papieren kaartjes zijn vanaf morgen 9 juli niet meer verkrijgbaar, maar met e-tickets kun je gewoon blijven reizen. Alleen daar waar de poortjes gesloten zijn, kun je met de barcode op het e-ticket het poortje openen.
Ik heb je topic verplaatst naar "Overige producten", zodat het beter vindbaar wordt.

Groet, Stephan
Je hoeft met een e-ticket niet in of uit te checken. Op stations waar de poortjes op termijn gesloten worden, kun je de QR-code op het e-ticket eventueel gebruiken om een poortje te openen. Daarvoor zijn speciale poortjes met een scanner aanwezig.
dat vraag ik me dus ook af, heb eergisteren een e-ticket (dagkaart0 gekocht voor morgen, maar lees nu net dat je behoort in te checken. Ben benieuwd naar het antwoord.

Reageer