beantwoord

Inchecken met Tienertoer?

• 3 juli 2014
  • 6 reacties
  • 2170 Bekeken

Moet je met de tienertoer tickets ook inchecken bij de paaltjes? Er staat wel op hoe te gebruiken bij poortjes maar niet bij paaltjes.
icon

Beste antwoord door Thom 3 juli 2014, 22:26

De tienertoer is een e-ticket. Je hoeft niet in te checken maar als je door een gesloten poortje wilt, moet dat wel kunnen. Het openen van een gesloten poortje doe je met de barcode/QR-code zoals het meestal genoemd wordt. Paaltjes spelen dus geen rol in deze. Overigens zullen lang alle poortjes niet gesloten zijn na 9 juli, dat zal heel geleidelijk gaan.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De tienertoer is een e-ticket. Je hoeft niet in te checken maar als je door een gesloten poortje wilt, moet dat wel kunnen. Het openen van een gesloten poortje doe je met de barcode/QR-code zoals het meestal genoemd wordt. Paaltjes spelen dus geen rol in deze. Overigens zullen lang alle poortjes niet gesloten zijn na 9 juli, dat zal heel geleidelijk gaan.
Hallo Daan1801,

Het antwoord van Thom is juist, hier heb ik niks aan toe te voegen. Veel plezier met je Tienertoer.

Groet,
Marjan
Bedankt Marjan NS en Thom voor jullie antwoord. Het zal zeker leuk worden.
Als ik incheck bij een poortje, moet ik dan ook uitchken? en is het verplicht om bij een van de paaltjes, velfs al hebben ze geen deur, om te scannen?
@Caroline DM

Met een e-ticket hoeft dat niet.
Heel erg bedankt 🙂

Reageer