beantwoord

Inloggen in Mijn NS via de app


Ik kan niet meer inloggen in de reisplanner app persoonlijk.
ik krijg telkens de foutmelding er is onverwachts een fout opgetreden probeer het later nog eens.
Het heeft wel gewerkt en ik kon zien wanneer ik uit en in gecheckt was.
Weet iemand of er iets aan de hand is.
Volgens mij staat alles goed in mijn ns.
icon

Beste antwoord door Inge NS 1 oktober 2015, 14:49

Welkom op het forum Moffeltje!

Vervelend dat je bij het inloggen in de app met een foutmelding geconfronteerd wordt. Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden in de App Store of Play Store? Dit zou uitkomst kunnen bieden naast het vernieuwen van de netwerkinstellingen. Kan je verder wel met succes inloggen in je Mijn NS-account via een gewone internetbrowser?

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het forum Moffeltje!

Vervelend dat je bij het inloggen in de app met een foutmelding geconfronteerd wordt. Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden in de App Store of Play Store? Dit zou uitkomst kunnen bieden naast het vernieuwen van de netwerkinstellingen. Kan je verder wel met succes inloggen in je Mijn NS-account via een gewone internetbrowser?

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Het is inmiddels gelukt raar raar plesiepet!
Goed om te lezen Moffeltje! 🙂

Reageer