beantwoord

Inloggen in NS app

• 16 juli 2019
  • 7 reacties
  • 257 Bekeken

• Stapt net in
  • 0 reacties
Waarom is het nog steeds niet opgelost dat je elke dag opnieuw moet inloggen -dus naam, wachtwoord- op je app om je persoonlijke gegevens te zien, zoals saldo.?
Als je het aan de ns vraagt krijg je standaard antwoord nl bedankt voor je suggestie......
Onbegrijpelijk!
icon

Beste antwoord door Robert B 16 juli 2019, 20:53

Tuurlijk kan je wel je saldo zien in de app (als je geen Flex hebt) maar dat is alleen voor zover het bij de NS bekend is natuurlijk (privacy, reizen bij andere vervoerders die je daarna maakt tellen niet mee dus je ziet elleen het saldo na de laatste NS transactie)

Dan heb je meer aan de app van TLS/OV-chipkaart https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chip-en-gebruik/gebruik/ov-chipkaart-app.htm

En elke keer moeten inloggen in de NS app lees ik vaker. Is het Apple of Android? Ik heb er geen enkel probleem mee, hooguit een enkele keer als ik als ik mijn telefoon toestemming geef om allle 'rommel' te wissen, inclusief app gegevens zoals inlogs.
Bekijk origineel

7 reacties

Goedenavond Rb9 en welkom op onze Community!

Ik heb je vraag even in de juiste categorie gezet zodat het makkelijker vindbaar is. Zou je daarbij je vraag willen toelichten? Want je kan inderdaad geen Saldo inzien in onze app. Dat kan je wel via hier inzien. Wat betreft het opnieuw inloggen, daar heb ik zelf geen last van. Is het meteen als je de app opnieuw opstart dat je automatisch wordt uitgelogd?
Badge +3
Tuurlijk kan je wel je saldo zien in de app (als je geen Flex hebt) maar dat is alleen voor zover het bij de NS bekend is natuurlijk (privacy, reizen bij andere vervoerders die je daarna maakt tellen niet mee dus je ziet elleen het saldo na de laatste NS transactie)

Dan heb je meer aan de app van TLS/OV-chipkaart https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chip-en-gebruik/gebruik/ov-chipkaart-app.htm

En elke keer moeten inloggen in de NS app lees ik vaker. Is het Apple of Android? Ik heb er geen enkel probleem mee, hooguit een enkele keer als ik als ik mijn telefoon toestemming geef om allle 'rommel' te wissen, inclusief app gegevens zoals inlogs.
Badge +3
Ik begin sterk te vermoeden dat het elke keer moeten inloggen te maken heeft met Apple iOS 12.4 of 13 (Beta of release).
Badge +3
Kan iemand dat testen of bevestigen? 🤔
Ik heb me met Android nog nooit een tweede keer in hoeven loggen.
Badge +3
Ik ook niet, maar vrijwel alle berichten die ik (o.a. op Twitter) over het probleem lees komen van Apple iOS gebruikers.
Dat wil ik best geloven! Ik denk dat die trend het makkelijkst wordt opgepakt als de gebruikers feedback geven aan de ontwikkelaars via de app zelf.

Reageer