beantwoord

Inloggen met ns app

  • 1 augustus 2015
  • 6 reacties
  • 214 Bekeken

Na de nieuwe update kan ik niet meer inloggen op mijn telefoon ( Android) maar ook niet op de i pad.
Krijg melding is iets fout gegaan probeer later.
Probeer dit nu al een paar dagen wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door J Smit 3 augustus 2015, 19:34

Ja zeker hij doet het weer top NS .
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem al dagen. De verificatie lijkt goed te gaan, maar het 'wieltje' blijft maar draaien, zonder succes. Alleen te stoppen door uit te loggen. Wat is er aan de hand.
Hallo J Smit,

Welkom op het NS Serviceforum. Deze storing in de reisapp is aangemeld en doorgezet, dus ik ga ervanuit dat deze storing spoedig is opgelost. Je kan in de tussentijd je reishistorie wel inzien wanneer je via je internetbrowser inlogt.
Inderdaad klopt het als je inlogt via een internetbrowser. Dit had ik ook al gezien hoop dat jullie spoedig het weer hersteld hebben.
De storing zou verholpen moeten zijn!
Ja zeker hij doet het weer top NS .
Heel fijn! Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer