Inloggen Mijn NS werkt niet (verholpen)

• 26 oktober 2014
  • 7 reacties
  • 327 Bekeken

Ik wil mijn traject abonnement online kopen voor morgen, maar ik kan op geen enkele wijze mijn wachtwoord opvragen. Site geeft een foutmelding wanneer ik mijn emailadres invul bij opnieuw wachtwoord aanvragen. Zou u mij kunnen inlichten hoe ik voor morgen mijn abonnement actief

This topic has been closed for comments

7 reacties

Er ging iets mis... Hoe ik voor morgen 7 uur mijn abonnement opgeladen krijg? Aangezien de klantenservice niet op zondag te bereiken is zie ik verder geen andere weg, dan het hier te vragen.
Hier werken ze ook niet op zondag van NS.

De website heeft weer een storing, dus blijven proberen is de enigste optie...
Werkt weer, maar dit komt echt teveel voor. Nog een gesprek gehad met een service medewerker op het station en die liep ook tegen dit probleem aan. Eigenlijk is het toch idioot, dat je ingeval van zo'n storing niet gewoon je abonnement op het station kunt verlengen.
Nu kan ik inloggen, maar doet de webwinkel het niet...
Hallo Veralin, Vervelend dat er net een storing was toen je je abonnement aan wilde vragen. Is het nog gelukt om je abonnement op tijd aan te vragen? Groet, Marjan
Wat gaan jullie er aan doen ?? Het reguliere onderhoud snachts uitvoeren ?
Hallo Marjan, met een uur eerder op staan is het me uiteindelijk nog gelukt om het tijdig op te laden. Ik wil wel kwijt dat ik het een belachelijk systeem vind dat de klanten het niet op het station kunnen opladen aan de kaartautomaat.