Inloggen NS app op Mijn NS

Als ik met de NS App in IOS8 op mijn Iphone of ipad wil inloggen op mijn NS krijg ik steeds de melding dat er een onverwachts een fout is opgetreden. Als ik via Safari op de NS site inlog gaat dit wel goed. Ik krijg al weken dezelfde melding. Wat kan het probleem zijn?

9 reacties

Reputatie 3
Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar overige producten. Er was een bug bekend, maar die zou opgelost moeten zijn. Zou je eens kunnen kijken of er een update beschikbaar is? Dat zou kunnen helpen. Anders help ik je graag verder.
Ik heb de laatste versies van de app gedownload. App verwijdert en opnieuw erop gezet. Helaas zonder resultaat.
Reputatie 1
Ik had ook zoiets. Maar toen bleek dat ik mijn e-mailadres gebruikte om in te loggen. Wanneer ik dat in de app met mijn loginnaam deed werkte het wel. Log jij in met je loginnaam of je e-mailadres?
Ik log in met mijn emailadres. Zou niet weten wat mijn loginnaam is?
Kan je aangeven welke foutmelding je precies krijgt, mallint? En hoe lang is het geleden dat je de update opnieuw geïnstalleerd hebt?
Ik heb de update van 4 oktober.
Foutmelding: er is onverwacht een fout opgetreden. Probeer later nog eens.

Inloggen via de normale mijnns site lukt wel, met app niet.
Ter aanvulling: zelfde melding op ipad als op iphone. Beiden hebben ios8.
Reputatie 1
Ik log in met mijn emailadres. Zou niet weten wat mijn loginnaam is?

Het gaat om de loginnaam die je gebruikt bij de OV-chipkaart website. Als je naar https://www.ov-chipkaart.nl/login/ gaat, dan staat daar een link die "gebruikersnaam vergeten?" heet.
Die heb ik ook al geprobeerd. Dan krijg ik combinatie gebruikersnaam / wachtwoord onbekend. Maar die kloppen wel.

Reageer