beantwoord

Inloggen op Mijn NS

• 12 september 2014
  • 3 reacties
  • 15737 Bekeken

Het lukt mij niet om in te loggen op Mijn NS (om geld terug bij vertraging te vragen).
- mijn e-mailadres is bekend, ik kan er geen nieuw account mee aanmaken.
- e-mail naar dat adres via de service "wachtwoord vergeten" komt niet aan (2x geprobeerd). Ook niet als spam.
- andere e-mail komt wel binnen.
Is er een storing bij het versturen van de e-mail?
icon

Beste antwoord door Ramon NS 12 september 2014, 13:45

Dag Vegtamr, goed dat je ons forum hebt gevonden om je vraag te stellen. Er is momenteel geen storing in het versturen van e-mails. Ik kan je e-mailadres vrijmaken zodat je hier alsnog een account op kan aanvragen. Indien je dit zou willen mag je in een privébericht je e-mailadres doorgeven.
Bekijk origineel

3 reacties

Dag Vegtamr, goed dat je ons forum hebt gevonden om je vraag te stellen. Er is momenteel geen storing in het versturen van e-mails. Ik kan je e-mailadres vrijmaken zodat je hier alsnog een account op kan aanvragen. Indien je dit zou willen mag je in een privébericht je e-mailadres doorgeven.
Waarom kan ik niet inloggen met mijn bestaande account? Als ik uiteindelijk een nieuw wachtwoord aanvraag komt dit niet binnen op mijn e-mailadres. In het forum zie ik dat ditzelfde probleem drie jaar geleden ook al bestond.
Hoe nu te handelen?
Reputatie 7
Hallo Anneke en welkom op het NS Serviceforum.

Is het mogelijk dat jij jouw account nog moet bevestigen via de verificatie e-mail? Deze is verstuurd zodra jij jouw account hebt aangemaakt, om het account te bevestigen en open te stellen voor gebruik. Je zou eventueel onze telefonische klantenservice kunnen benaderen en hier jouw gegevens doorgeven, waar vervolgens een nieuwe verificatie e-mail te versturen is. Wij zijn 24/7 te bereiken op telefoonnummer 030 7515155. Houd hierbij jouw e-mailadres (inlognaam account) paraat.

Reageer