Inlogprobleem Mijn NS

• 21 november 2014
  • 8 reacties
  • 221 Bekeken

Ik heb een account aangemaakt met een userID en een wachtwoord. Krijg een mail voor het activeren van het account. Klik op de link en krijg de melding dat de aanmelding voltooid is en dat ik al een account heb. Als ik dan ga inloggen, krijg ik de melding dat ik eerst mijn account moet activeren. Zo kom ik nooit verder!!!!!

8 reacties

Beste Jankade,

dat schiet inderdaad niet op zo. Heb je voor mij je email adres in een privébericht? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

Vriendelijke groet, Robby
Hoe dan? Emailadres achterlaten? Ik had nu al weer problemen met het inloggen op dit nieuwe forumaccount. Naam of Wachtwoord onjuist. Ik moest eerst een nieuw account aanmaken om mijn eigen item te kunnen beantwoorden. Waardeloos.
Beste Jankade,

dat schiet inderdaad niet op zo. Heb je voor mij je email adres in een privébericht? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

Beste Jankade,

Hoe kan ik je bereiken Robby NS?
Je kan Robby een privebericht sturen door op haar naam te klikken. Daar kan je kiezen voor 'Stuur bericht'.
Ik heb een account aangemaakt met een userID en een wachtwoord. Krijg een mail voor het activeren van het account. Klik op de link en krijg de melding dat de aanmelding voltooid is en dat ik al een account heb. Als ik dan ga inloggen, krijg ik de melding dat ik eerst mijn account moet activeren. Zo kom ik nooit verder!!!!!
Dank je Marjan NS. Had ik nooit kunnen bedenken.

Reageer