beantwoord

Intercity Direct én NS Dal Vrij Dagkaart

• 12 april 2015
  • 4 reacties
  • 737 Bekeken

Kan ik met een NS Dal Vrij Dagkaartje ook gebruik maken van de Intercity Direct van Schiphol naar Breda, zonder bij te betalen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 april 2015, 16:18

Nee, als u met Intercity Direct reist tussen Schiphol en Rotterdam, is een toeslag verplicht. Ook met de NS Dal Vrij Dagkaart.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Nee, als u met Intercity Direct reist tussen Schiphol en Rotterdam, is een toeslag verplicht. Ook met de NS Dal Vrij Dagkaart.
Nee, als u met Intercity Direct reist tussen Schiphol en Rotterdam, is een toeslag verplicht. Ook met de NS Dal Vrij Dagkaart. ik heb ook een Dal Vrij Dagkaart bij Blokker gekocht, maar hoe zet je de toeslag op de Blokker Dal vrijkaart? Daar was iets mee, maar ik ben vergeten via welk methode het dan moet gebeuren als je alleen in het bezit bent van de Blokker Dal Vrij dagkaart. Naast de Dal Vrij dagkaart ben ik ook in het bezit van de Dal Voordeel abonnement 1e klasse, maar natuurlijk kan ik mijn dal voordeel voor een dagje in de 2e klasse gebruiken via de kaartjesautomaat.
Badge +3
Je kunt bij de kaartautomaat een Intercity Direct-Toeslag op een eenmalige chipkaart kopen. Je betaalt dan geen euro extra voor de eenmalige chipkaart.
Reputatie 1
Badge
OF, als je toch al een chipkaart hebt en Blokker voor de goedkoopte nam: je kan er ook met je chipkaart mee voor betalen, het is 2,30 en je hebt dus dat minimaal nodig als saldo. Hiervoor staan speciale RODE incheckpalen op de perrons. Scheelt alweer een gang naar de automaat. Ga je heen en terug, dan moet je 2x betalen!!

Reageer