beantwoord

internet tickets - richting verkeerd

• 10 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

ik heb 2 treintickets besteld via internet om een dag van Breda naar Amsterdam te gaan en terug.
Nu heb ik per ongeluk op allebei de tickets van Breda naar Amsterdam gezet. 1 ticket moet dus zijn van Amsterdam Naar Breda. Hoe kan ik dit nog veranderen>
icon

Beste antwoord door MoDe 10 oktober 2019, 17:16

Normaal gesproken kunnen e-tickets niet gewijzigd worden of er geld terug voor gegeven worden. Dit staat in de voorwaarden bij aankoop.
Maar als beide tickets op dezelfde naam staan voor dezelfde datum, zou u kunnen kijken of de klantenservice u tegemoet kan komen.
De NS klantenservice is telefonisch via Twitter Facebook of chat te bereiken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge
@Annie de Kort Indien de tickets al geopend zijn kunnen deze volgens de voorwaarden niet meer veranderd of ingenomen worden.
U zou het nog via de NS klantenservice kunnen proberen.
Reputatie 7
Badge +3
Normaal gesproken kunnen e-tickets niet gewijzigd worden of er geld terug voor gegeven worden. Dit staat in de voorwaarden bij aankoop.
Maar als beide tickets op dezelfde naam staan voor dezelfde datum, zou u kunnen kijken of de klantenservice u tegemoet kan komen.
De NS klantenservice is telefonisch via Twitter Facebook of chat te bereiken.
Reputatie 1
Voor internationale treintickets gelden andere voorwaarden en regels dan hier boven aangegeven, kijk even op de website van ns internationaal welke mogelijkheden er zijn voor teruggave of wijzigingen.
Reputatie 7
Badge +3
Voor internationale treintickets gelden andere voorwaarden en regels dan hier boven aangegeven, kijk even op de website van ns internationaal welke mogelijkheden er zijn voor teruggave of wijzigingen.
Waar lees jij dat TS een internationaal ticket voor de reis van Breda naar Amsterdam gekocht heeft?

Reageer