iOS 8 geen vertrektijden meer

• 30 september 2014
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
Sinds ik IOS 8 gebruik kan ik geen reistijden meer in voeren, alleen vertrek en aankomst

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
In de Reisplanner Xtra werkt het gewoon. Klik op het balkje met Vertrek etc en er verschijnt een menu en daarmee kunt u elke tijd invullen.
ik heb het over de ns extra app
Goed dat je ons forum hebt gevonden om je vraag te stellen Sue. Bij ons werkt de reisplanner ook goed op iOS8. Heb je de laatste update van onze app al gedownload? Groet Ramon
Ja, dat heb ik, op mijn IPad. Ik kan het goed vergelijken met mijn IPhone, waar nog geen IOS 8 op zit en waar alles werkt als vanouds
Voor de duidelijkheid: ik kan de plaatsen invullen, maar de tijdbalk blijft staan op de huidige tijd. Vertrek of aankomst kan ik wel aanpassen
Hier ook dezelfde problemen. Ik heb zojuist de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem. NS_online heeft 5 dagen geleden getweet dat de reisplanner en ios 8 geen goede combinatie zijn en dat er aan een update wordt gewerkt. Wordt tijd!
Klopt JTH, we doen ons uiterste best om de app zo goed mogelijk op IOS8 te laten draaien. Er wordt aan gewerkt!

Reageer