beantwoord

Is de groepsretour voor de terugweg en de heenweg?

• 4 maart 2014
  • 3 reacties
  • 307 Bekeken

Ik zou dit graag willen weten omdat het er niet bij staat of het ook voor de terugreis is. en je moet alleen de eind bestemming invoeren
icon

Beste antwoord door peer2407 4 maart 2014, 12:42

Ik zou dit graag willen weten omdat het er niet bij staat of het ook voor de terugreis is. en je moet alleen de eind bestemming invoeren

Hoi Peer,

Het Groepsretour is zowel voor de heen- als terugreis en is te gebruiken op de datum zelf van maandag tot en met vrijdag na 09.00 uur en het weekend de hele dag. Als je bijvoorbeeld gaat reizen op zaterdag 8 maart, mag je zelfs nog terugreizen op zondag 9 maart voor 04.00, dus je kan die zaterdagnacht met nachtnet nog terugkomen.

Veel plezier.

heel erg bedankt!
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Peer,

Het Groepsretour is zowel voor de heen- als terugreis en is te gebruiken op de datum zelf van maandag tot en met vrijdag na 09.00 uur en het weekend de hele dag. Als je bijvoorbeeld gaat reizen op zaterdag 8 maart, mag je zelfs nog terugreizen op zondag 9 maart voor 04.00, dus je kan die zaterdagnacht met nachtnet nog terugkomen.

Veel plezier.

Hoi Peer,

Veel plezier.

heel erg bedankt!
Hallo peer2407,

Welkom op ons forum. Ik heb je topic even verplaatst naar 'abonnementen'. Het antwoord van Loes klopt helemaal, je kan het groepsretour gebruiken voor zowel de heen- als terugreis. Een voorwaarde is wel dat het op dezelfde dag plaats vindt. Zoals in het antwoord van Loes al staat, kun je een ticket gebruiken tot 04.00.

Met vriendelijke groet,

Brian

Reageer