beantwoord

Is de OV-begeleiderskaart ook geldig in combinatie met een e-ticket met korting?

• 1 juli 2014
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Ik wil binnenkort op stap gaan met een vriendin die blind is. Zij heeft een e-ticket van 17,50 euro gekocht van een actie van de Hema en de NS. Mag ik dan gratis meereizen met haar OV-begeleiderskaart omdat ik meega als haar begeleider? Of is dat alleen geldig als zij een kaartje voor vol tarief heeft gekocht?

Graag uw reactie.

Vriendelijke groeten,

Nicole
icon

Beste antwoord door michaelzetter 1 juli 2014, 18:14

Beste Nicole, ik zie staan dat degene met de "beperking" (Blijft naar woord) een geldig vervoersbewijs moet kopen, ik zie hier geen uitzondering staan. (een eticket is een geldig vervoersbewijs)

Neem aan dat dit gewoon mogelijk is 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Beste Nicole, ik zie staan dat degene met de "beperking" (Blijft naar woord) een geldig vervoersbewijs moet kopen, ik zie hier geen uitzondering staan. (een eticket is een geldig vervoersbewijs)

Neem aan dat dit gewoon mogelijk is 🙂
Hallo Nicole96,

Ik zie dat Michaelzetter jou het juiste antwoord al heeft gegeven. Jouw vriendin mag reizen met haar actieproduct van Hema en jij kunt reizen met de OV-begeleiderskaart.

Je topic heb ik verplaatst naar het topic 'overige producten' om de vindbaarheid van jouw topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer