Nu had ik al eens een bordje NS Zonetaxi gezien en gezien dat je zo'n taxi kunt aanvragen via de NS App.
Dus dit leek mij het uitgelezen moment om gebruik te maken van de NS Zonetaxi. Echter bij het aanvragen via de App kreeg ik de hele tijd de melding dat het begin of eindpunt van de rit een NS Zonetaxipunt moet zijn. Daaruit zou blijken dat Driebergen-Zeist geen zonetaxi punt is.
Ook bij service op dit station (Driebergen-Zeist) staat in de de app geen NS Zonetaxi vermeld.
Maar op de taxiplaats staat toch echt dit (zie foto) bord (26-11-2018)
Beste antwoord door Sivan NS
Goedemorgen.
Driebergen Zeist is inderdaad een aantal maanden geen NS Zonetaxistation geweest. Het weghalen van het bord stond op het programma, maar begin dit jaar zou er uitbreiding volgen. Dit heeft wat langer geduurd. Vandaag gaat NS Zonetaxi op bijna alle stations van start. Dus ook weer op Driebergen-Zeist. Alleen bij de stations in Amsterdam en Den Haag zal NS Zonetaxi niet van start gaan.
Bekijk origineel
Driebergen Zeist is inderdaad een aantal maanden geen NS Zonetaxistation geweest. Het weghalen van het bord stond op het programma, maar begin dit jaar zou er uitbreiding volgen. Dit heeft wat langer geduurd. Vandaag gaat NS Zonetaxi op bijna alle stations van start. Dus ook weer op Driebergen-Zeist. Alleen bij de stations in Amsterdam en Den Haag zal NS Zonetaxi niet van start gaan.