beantwoord

Is het al mogelijk een fietskaar online te kopen en die als bestelling te activeren op een station?

• 15 april 2015
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

Kost allemaal te veel tijd als je dit op een station te doen
icon

Beste antwoord door Jan NS 15 april 2015, 18:06

Het is mogelijk om de Dagkaart Fiets op een ov-chipkaart te laden, helaas is het (nog) niet mogelijk om de Dagkaart Fiets thuis alvast te bestellen om hem daarna op de ov-chipkaart te laden. Je zult de Dagkaart Fiets dus nog moeten kopen via de kaartautomaat. Meer informatie vind je hier, onder "Bestelwijze".
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Volgens mij heeft NS die mogelijkheid nog niet geïntroduceerd...
Volgens mij heeft NS die mogelijkheid nog niet geïntroduceerd...

wordt een keer tijd, zou een enorme verbetering van de service zijn. Ook het kopen van een dagkaart, die je kan activeren op de ov-chip/voordeelurenkaart zou een hoop papier kunnen besparen.
Het is mogelijk om de Dagkaart Fiets op een ov-chipkaart te laden, helaas is het (nog) niet mogelijk om de Dagkaart Fiets thuis alvast te bestellen om hem daarna op de ov-chipkaart te laden. Je zult de Dagkaart Fiets dus nog moeten kopen via de kaartautomaat. Meer informatie vind je hier, onder "Bestelwijze".
Een dagkaart voor de trein kun je alleen online kopen en moet je thuis uitprinten met je personalia er op, bij controle moet je je ID-kaart laten zien. Het lijkt mij logisch om naast je dagkaart fiets ook je dagkaart trein ( ad €20,-) op je kaart te kunnen zetten via de kaartautomaat. Ook voor de dagkaart hond kan dit.

Reageer