beantwoord

Is het mogelijk om via mijn NS te zien welk abonnement op je OV staat?

• 25 augustus 2014
  • 5 reacties
  • 7645 Bekeken

Heb zojuist twee abonnementen op mijn ov kaart geladen en keek net via mijn NS in mijn producten, waar stond dat ik op saldo reis.
Moet normaal bij mijn producten staan over welke abonnementen je ov kaart beschikt?

p.s. Abonnementen gaan wel vanaf 1 september in. Zullen ze dan pas vanaf 1 september bij mijn producten verschijnen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 augustus 2014, 12:15

Als u in Mijn NS uw kaart gekoppeld hebt, zal bij Mijn producten zichtbaar worden welke NS-abonnementen u hebt. Dit gebeurt niet direct, maar kan enige dagen duren. Ook producten die nog niet zijn ingegaan, worden dan getoond.

Abonnementen van andere vervoerders zoals Arriva worden niet getoond. U kunt op www.ov-chipkaart.nl een account aanmaken en vervolgens in Mijn OV-chipkaart transacties en producten van alle vervoerders zien.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Als u in Mijn NS uw kaart gekoppeld hebt, zal bij Mijn producten zichtbaar worden welke NS-abonnementen u hebt. Dit gebeurt niet direct, maar kan enige dagen duren. Ook producten die nog niet zijn ingegaan, worden dan getoond.

Abonnementen van andere vervoerders zoals Arriva worden niet getoond. U kunt op www.ov-chipkaart.nl een account aanmaken en vervolgens in Mijn OV-chipkaart transacties en producten van alle vervoerders zien.
Die gegevens zijn inderdaad te zien onder 'mijn producten'. Als een abonnement nog niet op een OV-chipkaart geladen is, is het daar niet te zien. Of dat met producten die de status 'niet actief' hebben ook zo is, is mij zo niet bekend.

Heb vandaag via een oplaadpunt op mijn bestellingen geklikt, toen stond er direct achter mijn twee abonnementen UITGEVOERD. Alleen via mijn producten in mijn NS kan ik ze nog niet vinden.
Hoop dat ze er over een paar dagen op staan zoals u zegt.
Hallo Nico28,

Als je je OV-chipkaart hebt gekoppeld aan je Mijn NS account, kun je onder 'Mijn producten' terugzien welke producten er op je OV-chipkaart staan. Zoals al aangegeven worden producten niet direct weergeven, maar zit hier een kleine vertraging in. Wil je zeker weten of het ophalen van de bestellingen goed is gegaan, dan kun je dit ook altijd checken bij een kaartautomaat.

Groet,
Marjan
Als ik het goed begrijp (uit een ander topic) gaat het hier ook over producten van Arriva. Die zullen nooit te zien zijn in je Mijn NS-account.

Reageer