beantwoord

Is samenreis-korting ook geldig tussen 16.00-18.30?

• 28 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Op de NS- site staat dat samenreis korting na 9.00 geldt bij een abonnement. Voor mijn dal-vrij abonnement betekent dat ik zelf tussen 16.00 en 18.30 het volle tarief betaal, het lijkt mij dan vreemd als ik wel iemand met korting mee kan nemen, maar zoals het op de website staat moet dit dus wel kunnen. Klopt dit ook?
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 28 oktober 2014, 21:30

Samenreiskorting geldt inderdaad tijdens de voordeeluren (alles na 9:00) en een Dal Vrij abonnement tijdens de daluren. Je kunt dus vanaf 9:00 iemand meenemen met Samenreiskorting, ook als je zelf tussen 16:00 en 18:30 geen korting krijgt.
Bekijk origineel

2 reacties

Samenreiskorting geldt inderdaad tijdens de voordeeluren (alles na 9:00) en een Dal Vrij abonnement tijdens de daluren. Je kunt dus vanaf 9:00 iemand meenemen met Samenreiskorting, ook als je zelf tussen 16:00 en 18:30 geen korting krijgt.
Badge
He Goy, welkom op het forum. De informatie klopt. Je mag een medereiziger meenemen en de korting is geldig vanaf 09.00 uur. Zij reizen onder de oude voorwaarden. Jij dient wel rekening te houden met de daluren en spitsuren. (de nieuwe voorwaarden). Dus wat de Luchtmacht aangeeft. Groet, Leny

Reageer