Jaarabonnement fietsenstalling

• 24 november 2014
  • 12 reacties
  • 501 Bekeken

Ik wil een jaarabonnement voor de fietsenstalling aanschaffen. Kosten 103,00, staat op de site aangegeven, echter ik kan alleen een collectief abonnement van 109,00 aanschaffen.Dit is niet volgens de site. Als je de klantenservice belt, wordt je verwezen naar een 0900 nummer. Het is een drama deskundigen te spreken van de NS klantenservice. .

12 reacties

Reputatie 2
Ik wil een jaarabonnement voor de fietsenstalling aanschaffen. Kosten 103,00, staat op de site aangegeven, echter ik kan alleen een collectief abonnement van 109,00 aanschaffen.Dit is niet volgens de site. Als je de klantenservice belt, wordt je verwezen naar een 0900 nummer. Het is een drama deskundigen te spreken van de NS klantenservice. .

Voor welke locatie wil je een abbo afsluiten?

Een fietskluis/ zelfservicestalling, of een bemenste fietsenstalling?

want een abbo voor een bemenste fietsenstalling kan alleen afgesloten worden bij de fietsenstalling zelf
Badge
He Marcojm, welkom op het forum. het is voor mij niet duidelijk voor welke locatie je een abonnement wilt. Zie de vragen van Michaelzetter, wellicht kan ik je daarna meer informatie geven. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny
Ik wil een abonnement via station Oss kopen, echter daar worden geen jaarkaarten meer verkoct. Ik wordt verwezen naar internet, staat ook aangegeven. Ook de maandkaarten gaan binnenkort via internet.
Reputatie 2
Ik wil een abonnement via station Oss kopen, echter daar worden geen jaarkaarten meer verkoct. Ik wordt verwezen naar internet, staat ook aangegeven. Ook de maandkaarten gaan binnenkort via internet.

Ik begrijp je probleem, ik kom er ook niet uit, ik denk ik kijk even met je mee

Op de productpagina van oss wordt vermeld dat je kaarten voor 103.00 euro idd op internet kan kopen.

Dan ga je naar de gegeven link op diepagina

je kunt zie ik nu, oss selecteren (Collectieve fietsenstalling, maar nergens wordt specifiek bevestigd dat dit 103 euro kost, alleen in het beginstuk

Ik begrijp je probleem, ik kom er ook niet uit, ik denk ik kijk even met je mee

Op de productpagina van oss wordt vermeld dat je kaarten voor 103.00 euro idd op internet kan kopen.

Dan ga je naar de gegeven link op diepagina

je kunt zie ik nu, oss selecteren (Collectieve fietsenstalling, maar nergens wordt specifiek bevestigd dat dit 103 euro kost, alleen in het beginstuk

Ik begrijp dat jij er ook niet uitkomt. Hopelijk leest NS deze berichten ook en komen ze met een snelle reactie
Waar heb je informatie gevonden over een collectief abonnement van € 109, marcojm? Hier kun je vinden dat een jaarkaart voor de stalling op station Oss € 103 kost.
Klik op fietsabonnement, kies voor Oss en dan kun je alleen een combinatieabonnemet van 109 aan schaffen. Dat wil ik niet. Ik wil die van 103,00 euro.

103 is blijkbaar voor Oss niet mogelijk
Je hebt gelijk, marcojm. Op station Oss kun je kiezen voor het collectieve abonnement, maar dan betaal je inderdaad € 109. Een abonnement voor € 103 is in deze situatie niet mogelijk. Ik ga dit doorgeven aan mijn collega's van NS Fiets.
Oke, dank je wel. mijn huidige abonnement loopt 1 dec af, heb ik op tijd een nieuw abonnement van 103,00?
Voor vragen over je abonnement adviseer ik je contact op te nemen met NS Fiets. Zij kunnen ongetwijfeld je vraag beantwoorden. 🙂
is hier een nummer voor met lokaal tarief, net zoals bij klantenservice nS ?
Dit is een informatienummer waarvoor je de gebruikelijke belkosten betaalt. Als je op de link klinkt, vind je de contactgegevens.

Reageer