beantwoord

Jongenren tour E-ticket roze print

• 18 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Beste ns ik en mijn neefje zijn dit weekend op jongerentour alleen toen ik een kaartjes uitprinten bleken op het papier de plaatjes roze te zijn maar niet de qr code die was als enigste zwart wit is dit een probleem?

groetjes brian
icon

Beste antwoord door Thom 18 augustus 2018, 21:49

Alles moet er goed op staan, leesbaar en duidelijk maar ook helemaal compleet. De roze kleur komt mogelijk omdat je (kleuren-) inkt bijna op is. Is afdrukken op je mobiel niet handiger? Je moet dan de NS-app even downloaden.

Als het aan de eisen voldoet die ik hierboven noem, zal het geen probleem zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Alles moet er goed op staan, leesbaar en duidelijk maar ook helemaal compleet. De roze kleur komt mogelijk omdat je (kleuren-) inkt bijna op is. Is afdrukken op je mobiel niet handiger? Je moet dan de NS-app even downloaden.

beste Thom zo ziet het eruit

Reputatie 7
Badge +4
Een typisch tekort aan inkt. Als de code zwart is, is het geen probleem. Een paar nieuwe cartridges is wellicht een idee.😁

Dit loopt wel los, maak je geen zorgen. Zorg dat je ID in orde is en overeenkomt met de ticket. Het trekt nu eenmaal de aandacht van de conducteur.
Een typisch tekort aan inkt. Als de code zwart is, is het geen probleem. De zwarte cartridge verwisselen dan wel niet in kleur afdrukken is wellicht een idee.

Dit loopt wel los, maak je geen zorgen.

Beste Thom heel erg bedank
Welkom bij de Community, Brainstormer :)

Fijn dat Thom je heeft voorzien van een reactie. Wat betreft het E-ticket is het inderdaad belangrijk dat alles op het A4 duidelijk leesbaar is :)

Hebben jullie het leuk gehad in Walibi? 🙂

Reageer