beantwoord

jongeren dagkaart

  • 11 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb zojuist een jongerendagkaart gekocht met het idee dat ik deze morgen kan gebruiken, nu is dit echter niet het geval omdat  ik de datum niet goed heb bekeken. Ik weet dat dit mijn eigen fout is maar ik baal er wel van. Zou hier misschien iets mee te regelen zijn? Groetjes saraï

icon

Beste antwoord door Robert B 11 oktober 2020, 18:44

Welkom bij de NS Community!

Als je het ticket nog niet gedownload hebt (knop in de mail) dan neem contact op met de klantenservice (telefoon, Chat, Twitter, Facebook). Houd het ordernummer bij de hand.

Heb je het al in de NS app of ergens anders als blokjescode, dan is wijzigen of annuleren niet mogelijk.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als je het ticket nog niet gedownload hebt (knop in de mail) dan neem contact op met de klantenservice (telefoon, Chat, Twitter, Facebook). Houd het ordernummer bij de hand.

Heb je het al in de NS app of ergens anders als blokjescode, dan is wijzigen of annuleren niet mogelijk.

Reageer