beantwoord

jongeren dagkaart

  • 11 August 2022
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Ik wil morgen graag een jongerendagkaart halen samen met vriendinnen omdat we uit willen en dan met de trein gaan, alleen is hij dan die zaterdag om 1:00 in de ochtend nog steeds geldig? of is het echt alleen die vrijdag geldig?

icon

Beste antwoord door Thom 11 August 2022, 23:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Wees gerust, hij is geldig tot de volgende ochtend vier uur. Of in jouw geval dus tot zaterdagochtend vier uur. Veel plezier bij het uitgaan.

Hallo, ik wil graag een jongerenkaart kopen, maar waarom is die alleen geldig bij de ns. Want bij ons rijden in de buurt alleen ariva, dus dan ben ik nog verplicht om nog een kaartje te kopen van ariva.dus dan ben ik nog best duur uit.

Reputatie 6
Badge +1

Hallo, ik wil graag een jongerenkaart kopen, maar waarom is die alleen geldig bij de ns. Want bij ons rijden in de buurt alleen ariva, dus dan ben ik nog verplicht om nog een kaartje te kopen van ariva.dus dan ben ik nog best duur uit.

Om dezelfde reden als waarom de cola wel in de aanbieding is bij de Albert Heijn en niet bij de Jumbo. 

Hallo, ik wil graag een jongerenkaart kopen, maar waarom is die alleen geldig bij de ns. Want bij ons rijden in de buurt alleen ariva, dus dan ben ik nog verplicht om nog een kaartje te kopen van ariva.dus dan ben ik nog best duur uit.

De andere treinvervoerders vinden de prijs van de Jongerendagkaart veel te laag en weigeren daarom om de kaart te accepteren. Dus is de geldigheid beperkt tot NS.

Reageer