Skip to main content
beantwoord

jongeren dagkaart delen met dochter

• May 15, 2025
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Hoi, ik heb net de jongeren dagkaart voor mijn dochter gekocht en hij staat in mijn app. Ze komt met haar zus richting mij. Kan ik haar ticket alleen delen door de mail door te sturen? Ik kan me vaag herinneren dat ik dat vroeger kon doen door op het kaartje te klikken in de app?

ik hoor het graag.

alvast bedankt! 

Beste antwoord door Reis met OV

Hoi ​@Zeeuwsknoopje,

U kunt inderdaad de mail aan uw dochter doorsturen.

Uw dochter ziet in de mail een blauwe balk met de tekst “Ga naar Mijn kaartjes” staan. Als ze daar op klikt krijgt ze de pagina te zien met het kaartje. Ook hier een blauwe knop, maar nu met de tekst “Laad in NS-app". Als ze daar op klikt verschijnt de Jongeren Dagkaart bij haar in de app.

4 reacties

• Reisleider**
  • Antwoord
  • May 15, 2025

Hoi ​@Zeeuwsknoopje,

U kunt inderdaad de mail aan uw dochter doorsturen.

Uw dochter ziet in de mail een blauwe balk met de tekst “Ga naar Mijn kaartjes” staan. Als ze daar op klikt krijgt ze de pagina te zien met het kaartje. Ook hier een blauwe knop, maar nu met de tekst “Laad in NS-app". Als ze daar op klikt verschijnt de Jongeren Dagkaart bij haar in de app.

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • May 15, 2025

In aanvulling op bovenstaande: de optie om het ticket via de app te delen is vanwege misbruik verwijderd.

Ja, dat hebben we gedaan. We zaten alleen over de manier zoals het “vroeger” kon te dubben.

Ah ik zie dat de vraag al eerder was gesteld. Dat kon ik eerder niet vinden.
Dat is dus niet meer mogelijk via whatsapp. 

Geen enkel probleem.

Bedankt!

In aanvulling op bovenstaande: de optie om het ticket via de app te delen is vanwege misbruik verwijderd.

Ik zag het net voorbij komen ja. Onder mijn onderwerp stond dezelfde vraag 😬

had ik eerder nog niet gevonden.

bedankt!