Ik heb voor vandaag (8 mei) een jongeren dagkaart gekocht, maar tijdens het betalen drukte ik terug om de datum te dubbelchecken en toen ben ik weer opnieuw begonnen met betalen. Nu is het bedrag dus twee keer van mijn rekening af gegaan, is er een kans dat ik dat nog terug kan krijgen of ben ik het helaas kwijt? En zo ja, hoe?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Raaflc,
Voor verzoeken tot restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.