beantwoord

jongeren dagkaarten

  • 24 July 2021
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Beste Ns,

ik vandaag 3 jongeren dagkaarten wou bestellen voor 29 juli, heb ik ze per stuk ongeluk op de dag van vandaag gedaan. Kan dit nog gewijzigd worden of moet ik dan nieuwe kaartjes kopen? 
 

 

mvg Charissa

icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 July 2021, 16:53

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag CharissaB en welkom bij de NS Community!

Helaas is het niet mogelijk om data te wijzigen wanneer je een bestelling voor e-tickets eenmaal hebt geplaatst. Tevens is het volgens de voorwaarden van e-tickets niet mogelijk om het ticket in te leveren voor restitutie.

Dat gezegd hebbende, als blijkt dat je de tickets nog niet hebt geopend of gedownload, bestaat er een kans dat er alsnog iets betekend kan worden. Ik durf hier niets over te garanderen, maar je hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!

 

Reageer