jongerenkaart

  • 26 August 2021
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Ik wil voor mijn zoon een jongerendagkaart bestellen maar de app geeft elke keer en op verschillende telefoons aan dat er geen webbrowser is geinstalleerd. Wat nu


5 reacties

Badge +3

Voor wat betreft de melding dat er geen browser gevonden kan worden:

De NS app even updaten of opnieuw installeren en het zou opgelost moeten zijn.

Badge +3

Als de bug bekend is, waarom wordt er dan niets aan gedaan???

Wie zegt dat er niets aan gedaan wordt? Denk dat het voor de meeste mensen geen probleem is omdat ze wel een bankieren-app hebben en daarmee kunnen betalen.

Voor iDeal wil mijn telefoon inderdaad een browser openen, ik krijg dan (Xaomi Pocophone) de keuze uit de ingebouwde Mi Browser of Chrome, waarbij de Mi Browser voor geen meter werkt eigenlijk.

Schijnt dat Firefox ook niet vlekkeloos werkt, om tickets te importeren maar iDeal zou moeten werken.

Reputatie 3

Dit is een bekende bug, voornamelijk met Android telefoons? Uiteraard zijn die allemaal standaard wel voorzien van een browser, en als je Google Chrome installeert zou het in principe moeten werken.

Je kunt het ook via https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart bestellen.

 

Als de bug bekend is, waarom wordt er dan niets aan gedaan???

Badge +3

Dit is een bekende bug, met Android telefoons. Uiteraard zijn die allemaal standaard wel voorzien van een browser, en als je Google Chrome installeert zou het in principe moeten werken.

Je kunt het ook via https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart bestellen.

Hoi Pemeb1970, welkom op de NS Community. 

Op welk punt in het bestelproces krijg je deze melding? Staat op alle toestellen wel gewoon een webbrowser geïnstalleerd?

Reageer