beantwoord

jongerenkaart problemen

• 27 december 2020
  • 5 reacties
  • 436 Bekeken

Ik heb 3 weken geleden voor mijn dochter een jongerenkaart besteld van Heiloo naar Rotterdam. Na 3 keer proberen om het te bestellen ( en elke keer 7,50 van mijn bankrekening af) kwam er niks binnen via mijn email. Ik heb al jaren een account van de NS dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb gelukkig netjes mijn geld terug gehad. Mijn dochter heeft het toen op haar eigen email besteld toen kwam het gelukkig wel binnen. Helaas ondervond ze weer problemen bij de poortjes in Rotterdam want toen kon ze er niet door met haar eticket. Gelukkig hielp een NS medewerker haar. Gister hebben we weer een 3 jongerenkaarten te bestellen. Eerst 2 en daarna los eentje. Die 2 die we besteld hadden kwamen binnen via haar mail. Maar die losse kwam niet binnen. Ik heb nu 3 keer met de NS gebeld,  maar hun blijven maar aangeven dat we het gebruikt hebben en dit is absoluut niet zo. Ik vind het wel vermoeiend worden dat ik elke keer aan de telefoon moet hangen.

Groetjes Lynn

icon

Beste antwoord door MoDe 27 december 2020, 12:00

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Als je niet wilt bellen, dan kun je de klantenservice ook via chat, Facebook of Twitter bereiken.

Met e-tickets of kaartje op smartphone kun je alleen de poortjes waar 'scan ticket' op staat gebruiken. Dat zijn meestal de buitenste poortjes. De andere poortjes zijn voor OV-chipkaart en gaat niet open bij e-tickets.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Als je niet wilt bellen, dan kun je de klantenservice ook via chat, Facebook of Twitter bereiken.

Met e-tickets of kaartje op smartphone kun je alleen de poortjes waar 'scan ticket' op staat gebruiken. Dat zijn meestal de buitenste poortjes. De andere poortjes zijn voor OV-chipkaart en gaat niet open bij e-tickets.

In principe is dit niet alleen een klantgegevens vraag,maar ook dat er dingen toch niet helemaal soepel lopen met de jongerenkaart.En na mijn weten kun je ook een privébericht sturen met een NS medewerker. 

Dat mag, maar enkel als de betreffende NS Moderator dit aanbiedt. Dus, bij deze. Stuur je mij je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en de ordernummers toe in een privébericht?

Update 04.01.2021: Ik heb nog geen bericht van Lynnbeertje mogen ontvangen.

Update: 11.01.2021: Wederom niets vernomen. Ik ga ervan uit dat er geen hulp meer nodig is.

Reageer