beantwoord

kaart

• 9 januari 2021
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Ii heb gister een kaartje gekocht en hij is gelijk al ingesteld op gister terwijl ik em nu nodig heb nu zit ik in de trein met een verlopen kaart

icon

Beste antwoord door MoDe 9 januari 2021, 16:48

Ii heb gister een kaartje gekocht en hij is gelijk al ingesteld op gister terwijl ik em nu nodig heb nu zit ik in de trein met een verlopen kaart

Wanneer je kaartje koopt krijg je voor je betaalt de dag en datum te zien, zowel via de app als via de website. Ook in de automaat kun je kiezen voor een andere datum dan de dag dat je het kaartje koopt.

Als je hem laat op de avond gekocht hebt, zou je nog telefonisch via Twitter Facebook of chat contact op kunnen nemen met de klantenservice. Besef wel dat je een boete riskeert door met een kaartje met een datum van een andere dag te gaan reizen.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Twaroe, welkom op de NS Community.

Gaat het toevallig om een e-ticket gekocht via de reisplanner? Daar komt namelijk direct de datum op te staan van de reis die je in de reisplanner hebt ingevoerd. Bij het bestellen van een e-ticket via de website kan de datum handmatig aangepast worden. 

Je kwam er vandaag in de trein pas achter dat het ticket niet meer geldig is? 

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je kaartje koopt krijg je voor je betaalt de dag en datum te zien, zowel via de app als via de website. Ook in de automaat kun je kiezen voor een andere datum dan de dag dat je het kaartje koopt.

Als je hem laat op de avond gekocht hebt, zou je nog telefonisch via Twitter Facebook of chat contact op kunnen nemen met de klantenservice. Besef wel dat je een boete riskeert door met een kaartje met een datum van een andere dag te gaan reizen.

Badge +3

Je kwam er vandaag in de trein pas achter dat het ticket niet meer geldig is? 

Mag hopen bij een poortje, en alsnog een geldig kaartje gekocht. Kan een dure grap worden anders (reizen met een verlopen kaartje).

Reageer