beantwoord

Kaart online gekocht maar nooit gekregen

  • 8 maart 2019
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Ik heb vandaag in de NS app een Kaartje gekocht van 4,60
Het kaartje heb ik nooit ontvangen
Ik heb een nieuw kaartje moet kopen
het geld is wel daadwerkelijk van me rekening af
zou het geld graag terug willen
icon

Beste antwoord door Danny NS 8 maart 2019, 17:30

Hoi Melvinvrh en welkom op de NS Community!

Hmm, raar dat je het ticket nooit hebt ontvangen. Gelukkig kan onze klantenservice jou hierbij helpen.
Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Melvinvrh en welkom op de NS Community!

Hmm, raar dat je het ticket nooit hebt ontvangen. Gelukkig kan onze klantenservice jou hierbij helpen.
Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer