beantwoord

Kaartje gekocht voor zaterdag maar hij is geldig op vrijdag?

• 26 januari 2018
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo ns,
Ik heb net een kaartje gekocht voor zaterdag 27 januari op de ns app nu kijk ik op het kaartje en staat er dat die geldig is op 26 januari vandaag dus. Hoe kan dit want heb hem echt voor 27 januari gekocht en nu ben ik me geld kwijt en heb geen trein kaartje.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 januari 2018, 20:00

Hallo Anouk en welkom op het NS Serviceforum.

Wat spijtig om te lezen dat jouw bestelling via de NS Xtra app niet goed is gedaan. Wat ik je hierbij wil adviseren is om contact op te nemen met onze Social Media afdeling (Twitter/Facebook) waarbij je als voorstel kunt doen om het ticket ook voor de 27ste te bestellen. Als er twee identieke tickets besteld zijn, kan onze Klantenservice hier coulance toepassen. Overleg het even met de Socialers, dan komt er vast een goed antwoord voor je. Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Al gebeld met de NS?
Reputatie 7
Hallo Anouk en welkom op het NS Serviceforum.

Wat spijtig om te lezen dat jouw bestelling via de NS Xtra app niet goed is gedaan. Wat ik je hierbij wil adviseren is om contact op te nemen met onze Social Media afdeling (Twitter/Facebook) waarbij je als voorstel kunt doen om het ticket ook voor de 27ste te bestellen. Als er twee identieke tickets besteld zijn, kan onze Klantenservice hier coulance toepassen. Overleg het even met de Socialers, dan komt er vast een goed antwoord voor je. Succes!

Reageer