beantwoord

Kaartje heb ik niet besteld of id

• 4 februari 2016
  • 6 reacties
  • 204 Bekeken

Zo haalt u uw kaartjes op...
Let op: deze e-mail is niet geldig als vervoerbewijs. Uw e-ticket downloadt u op uw persoonlijke pagina.
Bedankt voor uw bestelling bij NS. Hieronder vindt u de gegevens van uw bestelling. Ga naar uw persoonlijke pagina om uw bestelling te bekijken en uw e-ticket uit te printen. Klik op de gele knop hieronder om naar uw persoonlijke pagina te gaan.
Haal mijn kaartjes op >

Ordernummer ********

U heeft betaald met iDeal

U heeft betaald op 04 februari 2016 om 13:54

Dagretour 2e klasse
Baarn - Amsterdam Centraal
Reiziger 1 € 14,00

Totaal € 14,00

Voordat u kan reizen
Voordat u kan reizen moet u uw vervoerbewijs afronden. Afhankelijk van uw bestelling betekent dit:
• Uw e-ticket downloaden vanaf uw persoonlijke pagina en uitgeprint meenemen op uw reis.
• Uw vervoerbewijs op uw OV-chipkaart laden bij de automaat:
o Houd uw OV-chipkaart voor de kaartlezer op de automaat.
o Kies ‘ophalen bestellingen’ en volg de aanwijzingen op het scherm.
o Vergeet niet in- en uit te checken.
Heeft u vragen?
Voor vragen kunt u contact opnemen met NS Klantenservice. Onze medewerkers staan u graag dag en nacht te woord op telefoonnummer 030 - 7515155.
Wij wensen u een prettige reis.

Dit kreeg ik in mijn mail waar ik niets van weet .
Als ik al wel zou gaan reizen zou ik dat wel met mijn vrije reizen kaart doen.
Ik weet niet wat ik er mee aan moet

G.Hazelaar.
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 februari 2016, 18:28

Ik vermoed dat de besteller een fout heeft gemaakt in het e-mailadres, waardoor de bestelling bij u terecht is gekomen.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik vermoed dat de besteller een fout heeft gemaakt in het e-mailadres, waardoor de bestelling bij u terecht is gekomen.
Daar lijkt het wel op, het blijkt wat lastig de reiziger te achterhalen zonder contactgegevens.
Ik zie dat het ticket nog niet geopend is, ik zal er even een aantekening bij maken en hopen dat we de besteller kunnen vinden. Bedankt voor het doorgeven!
Kan dat niet achterhaald worden aan de hand van het ordernummer en de Ideal betaling ?
Klanten krijgen binnen een kwartier een e-mail met het E-ticket. Wanneer de klant geen e-mail heeft ontvangen, kan hij zelf contact opnemen met de klantenservice. Omdat een E-ticket niet gekoppeld wordt aan klantgegevens kan het gebeuren dat de klant een verkeerd e-mailadres invult. Na het bestellen krijgt hij wel altijd het ordernummer in beeld, het is daarom altijd handig om dit te noteren. Op deze manier kunnen we de E-ticket makkelijk opsporen en ook doorsturen naar een ander e-mailadres.
Zonder ordernummer is de klant dus vrij kansloos ?

Waarom staat dat ordernummer dan niet bij de Ideal betaling ?

Of waarom kan je HET https://www.welklidwoord.nl/ticket e-ticket niet gewoon downloaden op de NS site als je je eigen aanmeldt ?
Soms weten klanten het foutieve e-mailadres nog dat ze hebben opgegeven, dit is één optie om het E-ticket op te zoeken (bedankt voor de correctie macca728). Er zijn gelukkig ook andere opties zoals het E-ticket opzoeken met het betalingskenmerk, die bij de omschrijving van de Ideal betaling staat. Ook kan het E-ticket gezocht worden op gegevens zoals een combinatie van geboortedatum en naam of de couponcode kan ingetoetst worden als het om een actie gaat.

Reageer