bij het kopen van mijn kaartje kan dit niet en moet ik dus tweemaal een kaartje kopen dat veel duurder is Hoe kan ik viastation aanklikken bij het kopen van een kaartje
Beste antwoord door Jouke NS
Ik heb een antwoord over het waarom er wel een prijs wordt getoond in de NS App maar niet in de reisplanner op de website.
Bij het plannen van een reis via de reisplanner wordt de volgende procedure gevolgd: We geven geen prijs weer omdat de prijs bij het reizen via een station erg kan afwijken op basis van het in- en uitcheck gedrag van de reiziger zelf. Een prijs aangeven is dus niet de bedoeling. Binnen de app wordt er op dit moment wel een prijs aangegeven maar wordt hierbij het VIA station niet meegenomen. Hierdoor is ook die prijs niet correct. Door onze analisten wordt naar dit probleem gekeken en ze gaan het oplossen. Waarschijnlijk komt er een aanpassing in de reisplanner in de app waardoor er op beide plekken wel een prijs wordt aangegeven en wordt er een extra disclaimer toegevoegd waarin we aangeven dat de prijs kan variëren op basis van het in- en uitcheckgedrag van de reiziger.
Bekijk origineel
Bij het plannen van een reis via de reisplanner wordt de volgende procedure gevolgd: We geven geen prijs weer omdat de prijs bij het reizen via een station erg kan afwijken op basis van het in- en uitcheck gedrag van de reiziger zelf. Een prijs aangeven is dus niet de bedoeling. Binnen de app wordt er op dit moment wel een prijs aangegeven maar wordt hierbij het VIA station niet meegenomen. Hierdoor is ook die prijs niet correct. Door onze analisten wordt naar dit probleem gekeken en ze gaan het oplossen. Waarschijnlijk komt er een aanpassing in de reisplanner in de app waardoor er op beide plekken wel een prijs wordt aangegeven en wordt er een extra disclaimer toegevoegd waarin we aangeven dat de prijs kan variëren op basis van het in- en uitcheckgedrag van de reiziger.