Hoii, ik had een vraagje. Ik wil een jongeren dagkaart kopen voor een vriendin van mij dit omdat zei zelf niet online kan betalen. Is er een mogelijk om dit te laten lukken zonder mijn bankgegevens op haar telefoon te laten zetten. Bijvoorbeeld via een screenshot van een dagkaart of andere opties. Zie graag een reactie tegemoet.
groet,
jens
Bladzijde 1 / 1
Welkom @Jens32,
Helaas is de Jongeren Dagkaart alleen via de app te koop dus dat moet via een telefoon. Maar wat is het probleem om de bankieren app van jouw bank tijdelijk op haar telefoon te zetten, en daarna weer te verwijderen?
Een screenshot is niet geldig, en uitprinten kan/mag volgens mij ook niet.
En de bevestigingsmail op haar mail adres zetten werkte niet vorige keer want ze kon hem niet openen omdat op haar telefoon niet het kaartje was gekocht ofzo
Welkom @Jens32,
Helaas is de Jongeren Dagkaart alleen via de app te koop dus dat moet via een telefoon. Maar wat is het probleem om de bankieren app van jouw bank tijdelijk op haar telefoon te zetten, en daarna weer te verwijderen?
Uhm, omdat het een vriendin is maar nog niet voor heel lang en ze komt hier niet uit de buurt dus meer uit vertrouwen het niet willen delen
Welkom @Jens32,
En werkt het inloggen op de ns app op beide telefoons en dan koop ik een kaartje op mijn telefoon en dan heeft zei hem ook of werkt dat zo niet?
En werkt het inloggen op de ns app op beide telefoons en dan koop ik een kaartje op mijn telefoon en dan heeft zei hem ook of werkt dat zo niet?
Nee, dat gaat helaas ook niet lukken want e-tickets worden lokaal opgeslagen op het apparaat waarmee je ze bestelt. Mocht het lukken om het ticket als PDF in de mail te krijgen dan zou ze die uit kunnen printen, want dat wordt volgens mij geaccepteerd ook al is het niet de bedoeling (info van conductrice @Loes)
Nee, dat gaat helaas ook niet lukken want e-tickets worden lokaal opgeslagen op het apparaat waarmee je ze bestelt. Mocht het lukken om het ticket als PDF in de mail te krijgen dan zou ze die uit kunnen printen, want dat wordt volgens mij geaccepteerd ook al is het niet de bedoeling (info van conductrice @Loes)
En is het mogelijk op je ticket als pdf te krijgen of weet u dat niet?
Dat weet ik helaas niet, voorheen was het wel online te koop via https://www.ns.nl/kaartjes maar tegenwoordig dus niet meer, en zoals ik het lees zit er in de bevestigingsmail ook geen ‘download’ optie.
Dat weet ik helaas niet, voorheen was het wel online te koop via https://www.ns.nl/kaartjes maar tegenwoordig dus niet meer, en zoals ik het lees zit er in de bevestigingsmail ook geen ‘download’ optie.
Oke bedankt voor de reactie
Via de telefoon bieden we eigenlijk geen pdf meer aan ivm fraude. Dit is een maatregel ervan. Het gekke is dat als u de jongerendagkaart op uw telefoon koopt, deze via de mail door zou moeten kunnen sturen.
Net even getest en ik kan het op een ander toestel laden in de app. Wat kan een reden zijn dat dit niet kan bij uw vriendin? Als er wat is dichtgezet, dan zou dit opengezet moeten worden, anders is uitprinten de enige andere officiele oplossing.
Wel onhandig, maar als het lukt om te printen (wel op papier dus) wordt het geaccepteerd. Bij een tablet of telefoon moet je dan de ‘webversie’ van de bestelpagina openen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.