beantwoord

kaartje laadt niet

• 27 september 2019
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Zojuist heb ik via de ns app een ticket gekocht maar deze laad hij niet. Dus heb ik het nog een keer geprobeerd. Inmiddels 2 kaartjes verder maar het e ticket wordt niet geladen en heb dus 1 ticket extra betaald
icon

Beste antwoord door Rizana NS 27 september 2019, 14:22

Ah, dat is balen. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat ze het direct voor je kunnen bekijken. Dan wordt dat voor je opgelost (ik neem aan dat het twee identieke tickets zijn?).
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Nancy1234, welkom bij de Community.

Wanneer wil je reizen? Anders adviseer ik je om nog even te wachten met bestellen. Er is op dit moment een storing.
Als je een couponcode hebt, dan kan je die proberen te verzilveren via deze link.
Ik heb de kaartjes vanmorgen gekocht voor de reis van vandaag. Heb nu dus twee kaartjes waarvan ik er maar 1 nodig heb. Kan ik voor het ene kaartje restitutie krijgen aangezien ik de tweede heb gekocht omdat ik bij de eerste de qr code niet geopend kreeg?
Ah, dat is balen. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat ze het direct voor je kunnen bekijken. Dan wordt dat voor je opgelost (ik neem aan dat het twee identieke tickets zijn?).

Reageer