beantwoord

Kaartje met korting kopen via app

• 3 februari 2019
  • 3 reacties
  • 512 Bekeken

Ik wilde vanmiddag eenmalig een kaartje kopen met 40% korting omdat ik meereisde met iemand met een chipcard. Ik zou dan dus mee kunnen met 40% korting. Nu las ik ergens dat de ‘meereiziger’ daar alleen gebruik van kan maken als die meereiziger zelf ook een chipkaart heeft. Via de app echter kun je nog wel kiezen voor dit kaartje met 40% korting zonder die 2e chipcard, echter bij de volgende stap, het afrekenen, is dit het 100% bedrag. Kan het dus nu wel en zit er een fout in de app of kan het niet, oftewel alleen met chipcard voor de meereiziger? Verward...
icon

Beste antwoord door Miriam NS 4 februari 2019, 08:23

Hallo Vincent g, welkom op onze Community!

Ik heb zelf ook even in de app gekeken en zie dat het inderdaad niet mogelijk is om daar een ticket met de korting aan te schaffen. Je kunt deze wel op onze site aanschaffen, zie hier. Hoe heb je dit gisteren opgelost?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik heb zelf de app niet, maar je zou moeten kunnen kiezen voor een samenreis-eticket, dan krijg je wel die korting. Let op, met een samenreis-eticket mag je niet in de spitsuren (6.30-9.00 uur en 16.00-18.30 uur) in de trein zitten.
Hallo Vincent g, welkom op onze Community!

Ik heb zelf ook even in de app gekeken en zie dat het inderdaad niet mogelijk is om daar een ticket met de korting aan te schaffen. Je kunt deze wel op onze site aanschaffen, zie hier. Hoe heb je dit gisteren opgelost?
Ik kwam er niet achter dus zonder de korting een kaartje gekocht. Maar zal t de volgende keer via je link doen! Misschien de app even aan laten passen voor de verwarring, zal zeker niet de enige zijn. Bedankt voor de tip

Reageer