beantwoord

Kaartje met verkeerde datum gekocht

• 19 mei 2017
  • 4 reacties
  • 701 Bekeken

Afgelopen maandagavond heb ik voor dinsdag een treinkaartje gekocht. Althans, ik dacht dat ik het goed gedaan had... Toen ik betaald had, bleek dat de datum niet voor dinsdag was maar nog voor dezelfde dag. Ik reis nooit met de trein dus ik was erg geschrokken dat ik het verkeerd gedaan had en heb toen nog een nieuw kaartje gekocht, met de juiste datum erop... helaas waren de kaartjes (vanaf laan van NOI-Maarssen) 24,80 per stuk en heb ik dit bedrag dus 1x teveel betaald... Voor mij is dit een hoop geld... Is het mogelijk dat ik mijn eenmalig verkeerd betaalde kaartje teruggestort kan krijgen? Ik heb beide kaartjes nog en kan het bewijzen.
icon

Beste antwoord door Thom 19 mei 2017, 20:41

Als je daadwerkelijk twee kaartjes hebt gekocht, heb je een kans. Klantenservice controleert wel nauwkeurig. Zorg dat je alles bij de hand hebt. 030-7515155. Ze zijn er dag en nacht, nu ook.
Bekijk origineel

4 reacties

Top het is me gelukt met de NS chat! Bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Als je daadwerkelijk twee kaartjes hebt gekocht, heb je een kans. Klantenservice controleert wel nauwkeurig. Zorg dat je alles bij de hand hebt. 030-7515155. Ze zijn er dag en nacht, nu ook.
Reputatie 7
Badge +4
Is ook fair, je toonde je goede wil door te betalen.
Fijn om te lezen Valithia.

Reageer