beantwoord

kaartjes

  • 4 januari 2017
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Ik heb twee railrunner kaartjes besteld en via ideal betaald vandaag om 11:49:19
Heb nog steeds geen bericht om ze uit te printen
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 4 januari 2017, 21:29

Welkom op het NS Serviceforum margrietjan. We zijn ondertussen heel wat uren verder. Heb je ondertussen de mail binnen? Zo niet, dan adviseer ik je contact op te nemen met NS Klantenservice via de diverse kanalen. Wellicht kunnen wij je ook helpen, maar het is soms sneller om te bellen of contact met ons te zoeken via webcare of Live Chat.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum margrietjan. We zijn ondertussen heel wat uren verder. Heb je ondertussen de mail binnen? Zo niet, dan adviseer ik je contact op te nemen met NS Klantenservice via de diverse kanalen. Wellicht kunnen wij je ook helpen, maar het is soms sneller om te bellen of contact met ons te zoeken via webcare of Live Chat.

Reageer