beantwoord

kaartjes voor groep uit het buitenland

• 5 juli 2014
  • 8 reacties
  • 305 Bekeken

ik reis met 17 kollegaas op 28 augustus van zwitserland naar schiphol, van daar willen wij verder met de trein naar rotterdam (terug op 30 augustus). kunnen wij de kaartjes online koopen? (natuurlijk geen ideal en andere freemde nederlandse dingen)
icon

Beste antwoord door Thom 5 juli 2014, 18:36

https://www.nsinternational.nl/?gclid=CPKPwYLNrr8CFW3MtAodnwkA4Q

U kunt met creditcard betalen. U hoeft in Nederland niet in- en uit te checken en kunt eventuele gesloten poortjes openen met de barcode/QR-code, zoals het doorgaans genoemd wordt, op de e-ticket.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt met creditcard betalen. U hoeft in Nederland niet in- en uit te checken en kunt eventuele gesloten poortjes openen met de barcode/QR-code, zoals het doorgaans genoemd wordt, op de e-ticket.
Hartelijk bedankt. De medewerker van NS op Schiphol aan de info balie kon mij dat niet vertellen...
Hoi fleutel, leuk dat je ons op het NS Serviceforum hebt gevonden. Het antwoord van Thom is juist; tickets naar het buitenland kun je via NS International aanschaffen en je kunt met je creditcard betalen. Indien je alleen voor het Nederlandse traject een kaartje wilt kopen, kun je dat ook met een e-ticket doen. Ik heb je topic verplaatst naar "Overige producten", daar valt het e-ticket onder.

Groet, Stephan
Hoi Stephan. Nee, met jouw e-ticket-Link gaat het juist niet, om dat daar met iDeal betaalt moet worden, wat mensen als ik, die niet in NL leven, niet kunnen. Maar via de url van Tom is het ook mogelijk, kaartjes voor een trajekt in NL te kopen en met kredietkaard te betalen - zo schijnt het mij tenminste.

Groet. Hugo
Hoi fleutel, leuk dat je ons op het NS Serviceforum hebt gevonden. Het antwoord van Thom is juist; tickets naar het buitenland kun je via NS International aanschaffen en je kunt met je creditcard betalen. Indien je alleen voor het Nederlandse traject een kaartje wilt kopen, kun je dat ook met een e-ticket doen. Ik heb je topic verplaatst naar "Overige producten", daar valt het e-ticket onder.

Groet, Stephan
Nee e tickets kan je alleen bestellen met een Nederlandse bankrekening.

Het blijft jammer dat NS klantenservice niet altijd zorgvuldig is.
Reputatie 7
Badge +4
Kijk maar eens op NSInternational, daar betaal je je internationale ticket gewoon met iDeal, Visa en Mastercard als je dat wilt.
Het ging over die tweede link van StephanNS, dat je voor het Nederlandse gedeelte een e ticket kon kopen. Dat gaat niet zonder Nederlandse bankrekening.

Hallo Thom

Is intussen alles weer veranderd?

Hartelijke groeten
Hugo

Reageer