beantwoord

Kan e-ticket niet uitprinten

  • 7 September 2015
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb vorige week e-tickets besteld voor dinsdag 15 september. Ik wilde ze later uitprinten, omdat ik op dat moment geen printer tot mijn beschikking had. Ik kan echter nu via de link niet meer bij de e-ticket komen. Er staat dat de pagina is verlopen.
icon

Beste antwoord door JanH NS 7 September 2015, 13:18

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi vanRees, en welkom op het NS serviceforum. Je hebt dus een e-mail gekregen met een link die niet werkt, ik zou je adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice via 030-7515155 of op Twitter via @NS_online om de situatie voor te leggen. We kunnen je dan snel verder helpen.
Ik heb gebeld naar de klantenservice, maar daar is het erg druk en wordt geadviseerd om later terug te bellen.. Ik heb zelf geen Twitter, dus kan op die manier geen contact leggen.
Zou je mij een privébericht willen sturen vanRees? Dan ga ik je de tickets proberen op te sturen. Noteer wel even je mailadres in het privébericht.

Reageer