beantwoord

Kan e-tickets niet openen in app


Dag,
Ik heb vandaag twee tickets gekocht, deze waren te downloaden in de app en dit lukt ook. Alleen als ik er dan op tik om ze te openen gebeurt er niks. Ligt dit aan jullie app of is er iets met mijn tickets?
icon

Beste antwoord door Danny NS 15 mei 2019, 09:37

Robert B schreef:

Leuk dat iemand dit topic op 'Beantwoord' gezet heeft...

Maar heeft @Loesje1102 een oplossing gekregen?



De TS kan zelf een reactie als beste reactie aanvinken. Ik zal deze resetten.

@Loesje1102 heb je al kunnen contacten met onze klantenservice?

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Meestal is dit een tijdelijke storing in het e-ticket systeem, want bij eerdere soortgelijke gevallen werkte het na korte tijd ineens wel weer goed.

Je kunt natuurlijk proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar ik zou eerst even contact opnemen met de klantenservice, ook voor vergoeding van eventueel gemaakte kosten (losse kaartjes die je moest kopen, of reizen op saldo op je ov-chipkaart).
Badge +3
Leuk dat iemand dit topic op 'Beantwoord' gezet heeft...

Maar heeft @Loesje1102 een oplossing gekregen?
Robert B schreef:

Leuk dat iemand dit topic op 'Beantwoord' gezet heeft...

Maar heeft @Loesje1102 een oplossing gekregen?



De TS kan zelf een reactie als beste reactie aanvinken. Ik zal deze resetten.

@Loesje1102 heb je al kunnen contacten met onze klantenservice?

Reageer