beantwoord

Kan geen eticket bestellen vanwege onderhoud

Ik heb een probleem, ivm. regulier onderhoud van de site kan ik geen e ticket bestellen.
Ik ben er al de hele ochtend mee bezig maar ik heb hem wel morgen vroeg nodig en moet zo meteen naar m'n werk en kan hem dan niet meer printen.
Weet iemand hoe ik nu een kaartje kan bestellen?
icon

Beste antwoord door Hessel NS 9 juli 2014, 13:23

E-ticket is weer beschikbaar, bedankt voor jullie geduld.

Ik moet vandaag mijn tienertoer ticket nog gebruiken. Kan ik de onkosten die ik nu maak achteraf nog ergens laten restitueren?

Als je aantoonbaar extra kosten hebt gemaakt, dan zullen we dit uiteraard vergoeden.
Bekijk origineel

28 reacties

Badge
Dan zult u een kaartje in de kaartautomaat moeten kopen (sinds vandaag is dat met € 1,00 toeslag) of met een ov-chipkaart moeten reizen.
maar ik heb een kortingcode via de spoordeelwinkel gekocht
Dan zult u een kaartje in de kaartautomaat moeten kopen (sinds vandaag is dat met € 1,00 toeslag) of met een ov-chipkaart moeten reizen.
maar ik heb een kortingcode via de spoordeelwinkel gekocht
Badge
Helaas kan ik u daar niet mee helpen... Ik vraag me overigens af of het wel regulier onderhoud is. Ik vermoed eerder dat het een storing o.i.d. is... Maar goed, daar komt u natuurlijk geen stap verder mee. Wilt u snel iemand van NS spreken, dan moet u even de Klantenservice bellen.
Helaas kan ik u daar niet mee helpen... Ik vraag me overigens af of het wel regulier onderhoud is. Ik vermoed eerder dat het een storing o.i.d. is... Maar goed, daar komt u natuurlijk geen stap verder mee. Wilt u snel iemand van NS spreken, dan moet u even de Klantenservice bellen.

Jaa, ik dacht ook aan een storing maar dit is wat de site zegt..... (wanneer heeft de ns geen storing)
maar bedankt voor u moeite!
Hallo ik heb precies het zelfde probleem en moet ook zo weg met de trein 😞
Tot 12 uur en dan moet je gewoon weer tickets kunnen halen!
Regulier onderhoud aan het e-ticketsysteem op de eerste dag dat papieren kaartjes niet meer zonder toeslag verkrijgbaar zijn ... Dat is óf een uitermate beroerde planning, óf een smoesje omdat de handel overbelast is.
Badge
Tot 12 uur en dan moet je gewoon weer tickets kunnen halen!
Het is 12.00 uur geweest, en het werkt helaas nog steeds niet... 😞
Ik weet het 😞
Het onderhoud is inmiddels afgerond en het bestellen is weer mogelijk. Excuses voor het ongemak.

Dit onderhoud hing samen met een aantal wijzigingen die vandaag zijn doorgevoerd, met betrekking tot het reizen met het e-ticket.
Hij doet nog steeds niks hoor...
Hij doet nog steeds niks hoor...
Op welke site zit je precies? Wil je deze proberen?
Die link doet het ook niet krijg nog steeds storing.. zit wel op chrome..
Die link doet het ook niet krijg nog steeds storing.. zit wel op chrome.. via explorer lukt het ook niet...
Bij ons werkt het ook nog steeds niet
En nog steeds niks......
Ook hetzelfde probleem hier. Werkt nog niet.
Ik moet jullie inderdaad gelijk geven, mijn excuses. Er blijkt nog een technisch probleem te spelen, dat hopelijk om 13:00 uur verholpen is. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik moet vandaag mijn tienertoer ticket nog gebruiken. Kan ik de onkosten die ik nu maak achteraf nog ergens laten restitueren?
ik heb nog steeds niks, heb hem heel hard nodig binnen 10 minuten. Gaat dit lukken?
ik wil vandaag ook mijn tienertoer ticket gebruiken, en moet om kwart voor 2 de trein hebben. De site doet het nog steeds niet ...
Lekker tijdstip uitgekozen om dingen te veranderen....
Ik hoor net op het NOS-journaal dat de verkoop van vervoerbewijzen vandaag probleemloos verloopt volgens de NS...
E-ticket scherm is weer in de lucht, denk dat de storing opgelost is

Reageer