beantwoord

Kan geen order aanmaken

• 19 januari 2020
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

Hoi.

Ik wilde twee enkele reisjes voor €24,- kopen op de NS Spoordeelwinkel, maar de website zegt dat hij geen order kan aanmaken. Wat betekent dit? Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 19 januari 2020, 13:06

Hallo championhestu, welkom op de NS Community. 

Helaas is er een aanbieding van de Spoordeelwinkel tijdelijk niet beschikbaar. Naar verwachting is het dagje uit naar keuze morgen weer beschikbaar. Er is verder geen storing. Ik heb begrepen dat orderbevestigingen niet goed bij Hotmail e-mailadressen aankomen, maar daar heeft de klantenservice gelukkig oplossingen voor! Wanneer wil je met het ticket reizen?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Blijkbaar is de storing nog steeds niet verholpen,

Je kunt telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Kijk voor goedkope treinkaartjes bij www.treinreiziger.nl

Reputatie 7
Badge +2

Ik krijg dezelfde foutmelding. Blijkbaar een storing inderdaad.

Misschien kan de klantenservice van de Spoordeelwinkel je helpen. Zijn bereikbaar via chat, Whatsapp of telefoonnummer 088 6721002.

Kunnen we je ergens mee helpen?

• Chat

Elke dag van 7.00 uur - 23.00 uur

• WhatsApp

Snel en gemakkelijk

• 088 6721002

Gebruikelijke belkosten

Een storing bij NS? dat komt toch nooit voor.

Hallo championhestu, welkom op de NS Community. 

Helaas is er een aanbieding van de Spoordeelwinkel tijdelijk niet beschikbaar. Naar verwachting is het dagje uit naar keuze morgen weer beschikbaar. Er is verder geen storing. Ik heb begrepen dat orderbevestigingen niet goed bij Hotmail e-mailadressen aankomen, maar daar heeft de klantenservice gelukkig oplossingen voor! Wanneer wil je met het ticket reizen?

Reageer