beantwoord

Kan ik 2X een "mijn NS" aanmaken voor mijn vrouw en mij zelf??

• 12 juli 2014
  • 5 reacties
  • 546 Bekeken

Als ik dat doe dan zegt het systeem bij het aanmaken van de 2de "Mijn NS": e-mail is al in gebruik. Dus ik kan maar voor 1 persoon aanmaken??
icon

Beste antwoord door Hendrik 12 juli 2014, 21:40

Het lijkt mij inderdaad het makkelijkst om twee ov-chipkaarten toe te voegen aan één Mijn NS-account.
Bekijk origineel

5 reacties

Het systeem houdt er geen rekening mee dat meerdere mensen samen gebruik maken van hetzelfde e-mailadres. De eenvoudigste manier om toch twee mijn-NS-accounts aan te maken, is gebruik maken van een tweede e-mailadres. U kunt daarvoor op diverse websites gratis een e-mailadres aanvragen met een eigen inbox, of een zogenaamde alias, een doorverwijsadres dat binnenkomende e-mailberichten doorstuurt naar uw huidige e-mailadres. Is dat voor u een optie?

Overigens is het ook mogelijk een tweede OV-chipkaart toe te voegen aan hetzelfde mijn-NS-account, zodat u samen zou kunnen doen met 1 mijn-NS-account.
Ik zal het gaan proberen. Bedankt voor de tip!!!Groetjes
Badge
Het lijkt mij inderdaad het makkelijkst om twee ov-chipkaarten toe te voegen aan één Mijn NS-account.
Het is me gelukt om een 2de ov-chipkaart (die van mijn vrouw) toe te voegen aan mijn NS-account via een aangevraagde kaartservice-code. Ik krijg nu de reishistorie te zien van de trein vanaf de vervaldatum april 2014. Maar HOE zie ik mijn reisgedrag van daar voor???
Hallo Frans,

Ik zie dat het al gelukt is om de andere kaart toe te voegen in het Mijn NS account. Heb je de reisgegevens al terug kunnen zien? Als een kaart eenmaal is toegevoegd in het account, zou je reisgegevens tot 1,5 terug kunnen inzien. Met de vervaldatum bedoel je de datum die op de kaart vermeld staat? Want in dit geval zou deze kaart verlopen zijn (april 2014).

Ps. Ik heb de vraag verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart'.

Reageer