beantwoord

Kan ik de keuze dag de hele dag gebruiken?

• 22 mei 2019
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Is mijn keuze dag de hele dag geldig zodat ik bijvoorbeeld een trip Amsterdam kan doen en savonds terug naar huis? Dat is dus minimaal 2x in en uit checken en overstappen, of kan ik de trip alleen als enkele reis gebruiken? Bij de aanschaf ben ik ervan uit gegaan dat ik die kan gebruiken voor stedentripjes, en niet als enkele reis

icon

Beste antwoord door bahnrider 22 mei 2019, 15:15

Het is een dagkaart voor die dag-dus je kan/mag zoveel treinen als je wilt of kunt. Wel ook net als bij gewone chip ook opnieuw uit+inchecken als je van treinvervoerder wisselt! Geldt tot 4.00 de volgende morgen.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Henny-B, welkom bij onze Community!

Een Keuzedag is doordeweeks na 9 uur en in het weekend de gehele dag geldig! Wat jij dus voorstelt is dus geen enkel probleem. Zorg je er wel voor dat je de Keuzedag even activeert voordat je de trein instapt?
Reputatie 4
Het is een dagkaart voor die dag-dus je kan/mag zoveel treinen als je wilt of kunt. Wel ook net als bij gewone chip ook opnieuw uit+inchecken als je van treinvervoerder wisselt! Geldt tot 4.00 de volgende morgen.
Duidelijk, beide bedankt!
Badge +3
Een Keuzedag is doordeweeks na 9 uur en in het weekend de gehele dag geldig!
Sterker nog, als je ermee incheckt vóór 6:35 op een werkdag ook! Er wordt dan wel van je verwacht dat je binnen 30 minuten ook echt gaat reizen.

Reageer