beantwoord

kan ik een e-ticket wijzigen?

  • 15 juli 2014
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

Ik zie net op mijn e-ticket dat een verkeerde vertrekplaats staan. Ipv Amsterdam Amstel, moet Amsterdam schiphol staan
icon

Beste antwoord door Thom 15 juli 2014, 17:55

Helaas Smartje dat kan niet. Als het e-ticket is aangeleverd en je hem alleen nog hoeft af te drukken, is wijzigen niet meer mogelijk. Dat is ook een voorwaarde om dit ticket fraudebestendig te houden.
Bekijk origineel

3 reacties

Kan je dan wel geld terug vragen? Zodat ik een nieuwe ticket kan kopen?

Zoals je in de voorwaarden kunt lezen wordt op E-tickets ook geen restitutie verleend.

Misschien een idee om een aanvullend ticket Schiphol-Amstel te kopen en dan vanaf Schiphol via Amstel te reizen. Want vanaf Amstel heb je dus kennelijk al een e-ticket.
Kan je dan wel geld terug vragen? Zodat ik een nieuwe ticket kan kopen?
Reputatie 7
Badge +4
Helaas Smartje dat kan niet. Als het e-ticket is aangeleverd en je hem alleen nog hoeft af te drukken, is wijzigen niet meer mogelijk. Dat is ook een voorwaarde om dit ticket fraudebestendig te houden.

Reageer