beantwoord

Kan ik een Meereiskaart combineren met een e-ticket?

• 6 juli 2014
  • 3 reacties
  • 627 Bekeken

Ik wil een e ticket bestellen voor 2 personen, kan ik dan de meereiskaart gebruiken voor de 3e persoon? En een railrunnen bestellen met de e ticket lukt niet omdat je 1 keuze kan maken. Moet je die dan nog een keer apart bestellen? En mijn laatste vraag is: binnen hoeveel tijd krijg je je e tickets?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 6 juli 2014, 22:49

Als je een normaal eticket besteld (dus niet via een spoordeelwinkel of Hema, AH enz. actie) mag je per ticket 1 meereiskaart gebruiken.

Als je meerdere producten wilt bestellen moet dat in afzonderlijke bestellingen of in de automaat op het station (ook na woensdag zonder toeslag) of kijk of u nog een tweede meereiskaart kunt regelen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Als je een normaal eticket besteld (dus niet via een spoordeelwinkel of Hema, AH enz. actie) mag je per ticket 1 meereiskaart gebruiken.

Als je meerdere producten wilt bestellen moet dat in afzonderlijke bestellingen of in de automaat op het station (ook na woensdag zonder toeslag) of kijk of u nog een tweede meereiskaart kunt regelen.
Ik wil een e ticket bestellen voor 2 personen, kan ik dan de meereiskaart gebruiken voor de 3e persoon? En een railrunnen bestellen met de e ticket lukt niet omdat je 1 keuze kan maken. Moet je die dan nog een keer apart bestellen? En mijn laatste vraag is: binnen hoeveel tijd krijg je je e tickets?

Als u een e-ticket bestelt voor 2 personen kan een derde persoon inderdaad meereizen op een meereiskaartje (van de Spoordelweken actie). Wel even de datum op dat kaartje invullen.

Bij het bestellen van e-tickets hebt u telkens de keus om 1 product te bestellen, eventueel in meerdere aantallen. Na afronding van die bestelling krijgt u op het scherm een link te zien waarmee u de e-ticket(s) kunt downloaden (PDF bestand) en kunt uitprinten.

Als u een ander product wilt bestellen - in uw vraag een railrunner - dan zult u het bestelproces opnieuw moeten doorlopen en in dit geval dus de railrunner aanklikken.
Ook hier krijgt u aan het eind van de bestelprocedure weer eenzelfde link waarmee u het e-ticket kunt downloaden en uitprinten.

Overigens worden de bestellingen ook nog eens per e-mail bevestigt en worden de e-tickets ook nog eens als bijlage bij dat mailtje meegestuurd.
Doorgaans had ik dat bevestigingsmailtje binnen 5-10 minuten in mijn mailbox.
Let er ook op dat die mailtjes ook wel eens terecht kunnen komen in een map ongewenste post, junkmail of spammail, afhankelijk van welke mailprogramma u gebruikt.
Hallo Beyhan, ik zie dat Gert-Jan G al het juiste antwoord heeft gegeven op je vraag. Een regulier e-ticket (dus geen Dagkaartactie van bv AH/Jumbo) kun je prima combineren met de Meereiskaart. Mocht je twijfelen over welk e-ticket je precies hebt en of dit een actie is of niet, dan kun je dit hier altijd navragen.

Groet, Stephan

Reageer