beantwoord

Kan ik een overgansbewijs 2-1 aanschaffen?

Ik heb voor komend weekend via weekendjeweg.nl een Hotel&Trein ticket aangeschaft. Tijdens de aanschaf kreeg ik geen optie om 1e klas te reizen. (via spoordeelwinkel.nl krijg je die optie wel).
Is het mogelijk om dit achteraf nog te upgraden naar 1e klas via een overgangsbewijs o.i.d. ? Ik heb zelf geen NS-jaarkaart.
icon

Beste antwoord door Thom 18 juni 2014, 14:51

Als u een geldig tweedeklas NS-vervoersbewijs heeft, kunt u een overgang 2->1 kopen. Er zijn er een aantal, die zijn onderling iets verschillend en u moet even kijken wat het beste bij uw situatie past.
Het is niet nodig om daarvoor een NS-jaarkaart te hebben.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u een geldig tweedeklas NS-vervoersbewijs heeft, kunt u een overgang 2->1 kopen. Er zijn er een aantal, die zijn onderling iets verschillend en u moet even kijken wat het beste bij uw situatie past.
Het is niet nodig om daarvoor een NS-jaarkaart te hebben.
Beste sanook, Welkom op het NS Service Forum! Bedankt voor je vraag. Het antwoord van Thom is juist. Indien je een geldig NS vervoerbewijs hebt (dus geen actiekaart!), kan je een overgangsbewijs 2-1 kopen in de kaartautomaat.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' en de titel van dit topic aangepast om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer