beantwoord

Kan ik geld terugkrijgen voor gekochte e-tickets?

  • 18 mei 2015
  • 1 reactie
  • 2930 Bekeken

Ik heb een paar weken terug 2 treinkaartjes gekocht voor €20 per stuk en nu gaat de reis niet door. Voor deze kaartjes heb ik een code toegestuurd gekregen en de naam, datum en reis in te vullen. De couponcodes/treinkaartjes zijn geldig tot 31 mei, kan ik hiervoor geld terug ontvangen? Gelieve een snelle reactie? Mvg. Laura
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 mei 2015, 19:19

Welkom op het NS Serviceforum Laura1308. Meer info over een eticket vind je op https://www.ns.nl/producten/producten/p/e-ticket waar je ook de voorwaarden kunt vinden.

Bij 2.2 zul je het volgende lezen:

In afwijking van artikel 3 en 4 van de Voorwaarden Enkele
Reizen en Retour, kan een e-ticket niet worden ingeleverd
en terugbetaald.


Het antwoord is dus nee. Je kan hiervoor geen geld terug ontvangen.
Je mag mij een privébericht sturen met NAW-gegevens en het mailadres waarop je de bestelling hebt gedaan.
Ik zal kijken of ik je anderszins tegemoet kan komen.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Laura1308. Meer info over een eticket vind je op https://www.ns.nl/producten/producten/p/e-ticket waar je ook de voorwaarden kunt vinden.

Bij 2.2 zul je het volgende lezen:

In afwijking van artikel 3 en 4 van de Voorwaarden Enkele
Reizen en Retour, kan een e-ticket niet worden ingeleverd
en terugbetaald.


Het antwoord is dus nee. Je kan hiervoor geen geld terug ontvangen.
Je mag mij een privébericht sturen met NAW-gegevens en het mailadres waarop je de bestelling hebt gedaan.
Ik zal kijken of ik je anderszins tegemoet kan komen.

Reageer