Kan ik het nieuwe spoorboekje kopen?

• 23 november 2014
  • 4 reacties
  • 659 Bekeken

kan ik ook een spoorboekje kopen met de nieuwe dienstregeling en zo ja waar kan ik dat doen?

4 reacties

Reputatie 1
Nee, niet via Ns.Wellicht via de AKO.(deze verkocht een dienstregelingsboekje waaraan je uiteraard geen rechten aan kan ontleden)!Omdat deze niet door NS is uitgegeven.

Binnenkort zal de nieuwe dienstregeling op Ns.nl te zien zijn.
Reputatie 4
Badge
Rover en Treinreiziger.nl verkopen het spoorboekje via Audax (AKO en de Bruna stationswinkels) en via hun eigen website www.treinspoorboekje.nl. Het boekje een tientje en is vanaf half december beschikbaar.

Daarnaast komen de tabellen uit dat boekje ook op de website van NS te staan.

Huidige dienstregelingstabellen: http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/informatie/informatie-tijdens-uw-reis/download-dienstregeling-2013-2014.html
Tegenwoordig zijn de papieren spoorboekjes overbodig omdat je met je smartphone en of op tablet, ipad, computer en laptop kan zien hoe laat de treinen vertrekken. Online geeft de ns reisplanner het aan als er storingen en of werkzaamheden zijn. In het papieren spoorboekje is het meestal niet up to date en als je niet van te voren weet, kom je wel letterlijk in de kou te staan. Voor verzamelaars is het een gesprek van de dag als er weer opnieuw papieren spoorboekjes uitkomen.
Badge
Nee, niet via Ns.Wellicht via de AKO.(deze verkocht een dienstregelingsboekje waaraan je uiteraard geen rechten aan kan ontleden)!Omdat deze niet door NS is uitgegeven.

Binnenkort zal de nieuwe dienstregeling op Ns.nl te zien zijn.

beste fransie43,

Op de website van treinreiziger kan je het spoorboekje nog aanschaffen! klik hier om doorgelinkt te worden naar de webshop.

Vriendelijke groet, Robby

Reageer