beantwoord

Kan ik met me keuzedag de hele dag reizen ook als ik de reis onderbreek?

• 8 juli 2014
  • 4 reacties
  • 273 Bekeken

Ik ben van plan een dagje in Tilburg te verbrengen en aan het einde van de dag weer terug te komen. Als ik me keuzedag gebruik, kan ik dan in Tilburg uitchecken daar de dag verbrengen en aansluitend terug reizen (dus weer inchecken) zonder extra te moeten betalen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 juli 2014, 18:55

De keuzedag is, zoals de naam als zegt, de hele dag geldig. Uit checkt 's ochtends voor vertrek naar Tilburg in en checkt daar weer uit. Op de terugweg checkt u opnieuw in in Tilburg en op uw eindbestemming weer uit.
Bekijk origineel

4 reacties

De keuzedag is, zoals de naam als zegt, de hele dag geldig. Uit checkt 's ochtends voor vertrek naar Tilburg in en checkt daar weer uit. Op de terugweg checkt u opnieuw in in Tilburg en op uw eindbestemming weer uit.
Super! Bedankt voor het snelle antwoord. Echt top!
De keuzedagen zijn natuurlijk niet bedoeld om mensen de hele dag maar rond te laten rijden in treinen, zonder dat ze ergens het station uit zouden mogen. 😃
Badge
Dutchie, welkom op het forum. Dat mag zeker. Het is een dagkaart, zolang je maar goed in- en uitcheckt. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'overige producten'. Groet, Leny

Reageer